UpHill Snow Drag


Mäkketõusu kiirendusvõistlus, kus võistlevad sõiduautod, ATV-d, lumesaanid.
Kujundasin veebilehe. Oluline oli, et kodulehelt saaks mugavalt registreerida võistlusele. E-poe võimekusega, et otse kodulehelt saaks soetada pealtvaatajate piletid.
Lisaks kogu sotsiaalmeedia haldus, reklaam, raadioreklaamiks tekst.
Uphill Snow Drag sotsiaalmeedia puhul oli eriti vinge see, et suutsime jõuda üle 70000 inimeseni, hoolimata väikesest jälgijate arvust (alla 500). Suur osa on sellest kindlasti erilises formaadis. Tavalised sõiduautod ja ATV-d, aga ka lumesaanid võistlevad avalikus suusakeskuses.



“Uphill Snow Drag kodulehe ja sotsiaalmeedia lehed koostasin ise ja justament seetõttu on ka siin minu enda pilt ja kiitus enesele.
Kui sulle meeldib see, mille olen loonud, siis olen tänulik kui jätad oma hea sõna läbi kontaktivormi”
Roland Kivitare – sotsiaalmeedia spetsialist
HobiHoid – hobitehnika majutus Põltsamaal



HobiHoid.ee puhul on tegemist väga südamelähedase projektiga. Kui oled siin lehel minust lugenud, siis tead, et olen suur autosõber. Kohe nii suur, et vahest kirjutan ka ühte Eesti suurimasse blogisse Petrolheads.ee. Ja autosõpradel on vahest vähem või rohkem hobitehnikat – nii ka minul. Autosid ja tsikleid või muud säärast on tore tarbida, kuid neid on vaja ka kusagil hoida. Nii leitigi ruumid, mis sobisid erineva hobitehnika hoidmiseks ja nüüd tuli need ka väljamüüa. Mõeldud, tehtud.
Koostasin veebilehe ja Facebooki ning Instagram kanalid. Loomulikult ka Google My Business konto, et kliendini mugavalt juhiseid saaks. Edasi oli vaja sõna kaugemale viia ja sotsiaalmeedia sisuplaanide kõrvale optimeerisin Facebooki reklaamikampaaniad. Lõpptulemuseks müüdi Hobihoid ruumid ca 35€ reklaamieelarve abil esimesel talvehooajal 100% välja. Hoolimata sellest, et ruumid on hooajaks välja müüdud toimub igakuiste sisuplaanide järgi erineva sisuhaldus, et püsida jälgijate silmis olulisena.

“Roland tegi Hobihoiule digiprofiilid Facebooki ja Instagrami.
Lisaks koostas ta meie vajadustest lähtuva veebilehe. Ma ei pea muretsema, et kõigis kanalites oleks alati värske infot. Selleks pöördusingi Rolandi poole. ”
Indrek Blauberg – Hobihoid asutaja

Lepp Motors
Korrastasin Lepp Motors veebilehe, ühendasin Facebooki ja Instagrami sotsiaalmeedia kontod. Avasin Google My Business konto ja seadistasin Search Console koos Google Analyticsiga.
Lisaks oleme koos paika pannud reklaamistrateegia ning arutasime, kuidas kuvada nende rallikrossi meeskonda.
Käin nende meeskonnaga alati kaasas nii testi- kui võistluspäevadel, et hoida nende jälgijad võistkonna eduga kursis.

“Mulle on Rolandi turundustöö meeldinud ja temaga koostöö on alati lõbus.”
Raigo Lepp – Lepp Motors OÜ