Skip to content

Rolevents kliendid

Töö: Smart Manufacturing Meetup 2022 digiturundus – disain, maandumisleht, sisuturundus.

SA Tartu Ärinõuandla pöördus minu poole soovituste järgselt, et leida osalejaid tööstuskonverentsile, mida nad juba viiendat aastat korraldamas olid. Tegin maandumislehel muudatusi, mis suunaksid piletiostule. Kirjutasin Facebook’i reklaamikampaania ning e-maili turunduse tekstid, mille klient saatis oma meilihaldus tarkvarast oma sihtrühmadele ise laiali.

Lähenesin jällegi intervjuude kaudu, et saada võimalikult palju aru, mis on põhiline probleem, mida konverents lahendab – miks seda tehakse, sealt edasi saime luua strateegia, kuidas seda teha ja sellele tegevuskava ehk mida teha. Kõige tipuks kujundasin kõik visuaalid, mida konverentsi turundamiseks vaja oli – alates sisuturunduse artiklibänneritest, kuni kaelakaartideni välja.

Pildil Rolevents kliendi tagasiside Sihtasutuselt Tartu Ärinõuandla

HobiHoid – hobitehnika majutus Põltsamaal

HobiHoid.ee puhul on tegemist väga südamelähedase projektiga. Kui oled siin lehel minust lugenud, siis tead, et olen suur autosõber. Kohe nii suur, et vahest kirjutan ka ühte Eesti suurimasse blogisse Petrolheads.ee. Ja autosõpradel on vahest vähem või rohkem hobitehnikat – nii ka minul. Autosid ja tsikleid või muud säärast on tore tarbida, kuid neid on vaja ka kusagil hoida. Nii leitigi ruumid, mis sobisid erineva hobitehnika hoidmiseks ja nüüd tuli need ka väljamüüa. Mõeldud, tehtud.

Koostasin veebilehe ja Facebooki ning Instagram kanalid. Loomulikult ka Google My Business konto, et kliendini mugavalt juhiseid saaks. Edasi oli vaja sõna kaugemale viia ja sotsiaalmeedia sisuplaanide kõrvale optimeerisin Facebooki reklaamikampaaniad. Lõpptulemuseks müüdi Hobihoid ruumid ca 35€ reklaamieelarve abil esimesel talvehooajal 100% välja. Hoolimata sellest, et ruumid on hooajaks välja müüdud toimub igakuiste sisuplaanide järgi erineva sisuhaldus, et püsida jälgijate silmis olulisena.

Indrek Blauberg (pildidl) soovitab digiturunduse ja sotsiaalmeedia spetsialisti poole pöörduda, kui soovid Google tulemustes kõrgemale jõuda.

Korrastasin Lepp Motors veebilehe, ühendasin Facebooki ja Instagrami sotsiaalmeedia kontod. Avasin Google My Business konto ja seadistasin Search Console koos Google Analyticsiga.

Lisaks oleme koos paika pannud sotsiaalmeedia turunduse strateegia, mida järgides saab ettevõte pidevalt uusi kliente ja päringuid nii Facebookist kui ka kodulehelt. Kuidas aitab sind sotsiaalmeedia spetsialist saad lugeda minu digiturunduse blogist.

Raigo Lepp (pildidl) soovitab digiturunduse ja sotsiaalmeedia spetsialisti poole pöörduda, kui endale uut kodulehte, mis tooks igapäevaselt uusi päringuid.