Skip to content
Sotsiaalmeedia spetsialist Roland Kivitare ootab uute klientide kõnesid

Kas alustasid ka samamoodi?

Leidsid oma ärilise tegevusala, teadsid ka, et pead hakkama end reklaamima. Lihtsaim viis oli teha facebooki leht, veebilehe valmistamise ostsid sisse? Kuid kuidas edasi? Kuidas sa inimesteni jõuad? Kas kasutad sotsiaalmeedia potentsiaali täielikult? Ma aitan sul selle välja selgitada.

Teooria praktikaks!

Ka mina olen samamoodi alustanud. Võib-olla pole ma veel kõige tuntum sotsiaalmeedia spetsialist digiturunduses, kuid arvatavasti pakun sulle personaalsemat lähenemist kui mõni suur agentuur. Esimene audit on sulle tasuta ning seetõttu pole sul ka midagi kaotada.

Mulle meeldib sotsiaalmeedia, aga kui turunduskanal. Inimesed otsivad meelelahutust, kuid avaldavad oma meelsuse ka neile meeldivate ettevõtete suunas. Ettevõtetel pole kunagi olnud võimalik oma tarbijatele brändina nii lähedal olla. Samuti on lahe, et kõiki tegevusi on võimalik mõõta. Testimise käigus saab väga kiiresti teada, mis töötab ja mis mitte. Kõige lahedam asja juures on, et see muutub pidevalt. See võimaldab minul pidevalt õppida, mis omakorda aitab sul püsida oma digiprofiilis värskena.