Skip to content

Sotsiaalmeedia turundus

Sotsiaalmeedia turundus on tänapäeva digitaalmaailmas muutunud ülioluliseks, kuna sotsiaalmeediakanalid pakuvad ettevõtetele suurepärast võimalust suhelda oma sihtrühmaga ja levitada sisu läbi erinevate platvormide, nagu Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn jne. Sotsiaalmeedia platvormid on muutunud ka üheks kõige tõhusamaks vahendiks brändituntuse ja müügi suurendamiseks, kuna neil on tohutu publik ja kättesaadavus, eriti noorema ja aktiivsema sihtgrupi seas. Aga iga postitus ei saa olla müük. Kellelegi ei meeldi, kui neile müüakse. Kuid kõik tahavad siiski osta. Tuleb leida see sisu, mis sinu jälgijaid kõige enam kõnetab!

Sotsiaalmeedia turundus hõlmab tavaliselt mitmeid erinevaid strateegiaid ja tegevusi, sealhulgas:

  1. Sotsiaalmeedia haldus – hõlmab sisuplaani koostamist ja postituste loomist, ajastamist ja levitamist erinevatel platvormidel. See hõlmab ka suhtlemist fännide, jälgijate ja klientidega ning vastamist küsimustele ja kommentaaridele.
  2. Sotsiaalmeedia strateegia – hõlmab pikaajalist lähenemist sotsiaalmeedia turundusele, kus ettevõte määrab kindlaks oma eesmärgid, sihtrühmad, kanalid ja sisustrateegia. Strateegia hõlmab tavaliselt ka mõõtmis- ja hindamisvahendite kasutamist, et jälgida edu ja teha muudatusi.
  3. Makstud reklaamid – sisaldab reklaamide loomist ja optimeerimist erinevatel platvormidel, nagu Facebooki reklaamid, Instagrami reklaamid jne. Makstud reklaamide eelis on see, et need võivad aidata ettevõtetel jõuda suurema publikuni ja suurendada brändituntust ja müüki kiiremini kui orgaaniline sisu.
  4. Sotsiaalmeedia mõõtmine ja analüüs – vajab erinevate mõõdikute jälgimist, et mõista, kuidas ettevõtte sotsiaalmeedia sisu toimib ja milliseid muudatusi on vaja teha. Mõõdikute hulka võivad kuuluda jälgijate arv, sotsiaalmeedia kaasamise määr ja müügiedu.
Indrek Blauberg (pildil) soovitab digiturunduse ja sotsiaalmeedia spetsialisti poole pöörduda, kui vajad abi näiteks Facebooki kontode loomisel, haldamisel või soovid Googles SEO abil nähtavamale jõuda.

“Rolandi loodud sisu sotsiaalmeediasse on alati kaasahaarav. Ta mõtleb ettevõtte eesmärkidega kaasa. Me müüsime Hobihoid autode hoiustamise kohad 100% välja vaid üliväikese reklaamieelarve abil. Sõnumi sisu oli lihtsalt väga hea!”

indrek Blauberg

Hobihoid.ee kaasasutaja

Raigo Lepp (pildil) soovitab digiturunduse ja sotsiaalmeedia spetsialisti poole pöörduda, kui vajad abi näiteks Facebooki kontode loomisel, haldamisel või soovid Googles SEO abil nähtavamale jõuda.

“Kui me veel rallikrossis osalesime, siis kasutasime just Rolandi teenuseid, et jääda sponsoritele paremini silma! Ta suutis kiirelt filmida ja üles laadida erinevai klippe meie sõitudest, aga ka kogu päevast. Meie fännidele meeldis see väga!”

Raigo Lepp

Lepp Motors asutaja

Ühendu minuga sotsiaalmeedias

Kasuta neid kanaleid, et mind paremini tundma õppida!

Kui palju maksab sotsiaalmeedia turundus

SoMe haldus

al.€300

Kuutasu,
kuni 6 postitust kuus

Sisuplaan

Kontode haldus

Visuaalide disain

Facebook, Instagram

Igakuine või kvartaalne aruandlus

SoMe haldus

al.€400

Kuutasu
Alates 10 postitust kuus

Sisuplaan

Kontode haldus

Visuaalide disain

Facebook, Instagram

Igakuine või kvartaalne aruandlus

Meta Reklaamid

al.€350

Kampaania koostamise tasu, millele lisandub reklaamieelarve

Kampaania koostamine

Optimeerimine

Visuaalide tootmine / video / foto

Facebook, Instagram

Kampaaniapõhine aruandlus

Kuid oota! Enne kui tormad, siis tea seda!

Et saaksin sinu kanalitele uuesti elu sisse puhuda, pean teadma ja tundma sinu äri võimalikult hästi. Reeglina algab minuga koostöö peale põgusat kohtumist ühe pikema intervjuuga. Ideaalis kohtuksin ka sinu klientidega. Küsid, kas see mitte liig pole? Mul on ju vaja ainult sotsmeediasse sinu eest postitada? Noh, on ikka küll. Muidu juhtub see, et ma loon sulle sisu, oma äranägemise järgi, kuid kas see on just see, mis sinu klientidele oluline on?

See selgubki intervjuudest. See on sinu jaoks tasuline, kuid see aeg tuleb võtta. Sest, kui sa ei tea, mida sinu klient praegugi tahab või miks ta üldse just sinu käest ostab, siis ei aita ka tasuta iphone jagamise kampaania sulle rohkem lojaalseid kliente tuua. Ok, need jagamismängud ei too lojaalseid kliente niikuinii – kui su äri ei seisne asjade tasuta äraandmisel. Võta minuga ühendust, kui sa soovid toimivaid strateegiaid ja oled valmis pikaks mänguks. Midagi ei juhtu üleöö! Räägime, arutleme, mida sa täpsemalt vajad – kas sotsiaalmeedia turundust minult või piisab sulle näiteks igakuisest sotsiaalmeedia konsultatsioonist?