Skip to content

Mida tähendab sotsiaalmeedia haldus?


Sotsiaalmeedia on kokkuvõttes veebisaidid ja rakendused, mis võimaldavad kasutajatel sisu luua, jagada või suhtlusvõrgustikes osaleda. Sotsiaalmeedia haldus võimaldab ettevõtetel erinevaid sisuvõtteid ja reklaamikanaleid kasutades jõuda oma toodete ja teenustega uute inimesteni. Levinumad sotsiaalmeedia platvormid on Facebook, Instagram ja Twitter. Kõik võimaldavad meil oma lähedaste ja ka kaugemal asuvate inimestega ühenduses olla ükskõik, kus me ise asume.

Või siis müüa ettevõttena tooteid ja teenuseid üle maailma. Sotsiaalmeedia spetsialist oskab luua ettevõtetele hea sisu ja koostada toimivaid reklaamikampaaniaid. Tema eesmärgiks on viia sinu bränd laiema publikuni.

Tavaliste inimesteni nagu sina ja mina. Inimesteni, kellel on vajadused eneseteostamiseks, arenguks, suhtlemiseks, arvamuse avaldamiseks ja aja veetmiseks. Samas on neil vaja erinevaid tooteid ja teenuseid. Seega inimesed on seal olemas selleks, et sina neid leiaksid. Küsimus on, et mida teed sina, et neid inimesi leida?

Sotsiaalmeedia spetsialisti tööriistad

Kas saad sellega ise hakkama või palkaksid spetsialisti?


“Teen jagamismängu ja viiskend laiki nigust maast leitud!” Nii see kindlasti pole. Usun, et pole alates sotsiaalmeedia kujunemise algusestki nii olnud. Sest lõppeks on oluline see inimeste grupp, kes on sulle lojaalne – soe publik! See, kui sind jälgima tullakse ja hiljem ära minnakse, hullemal juhul blokeeritakse on kohutav. Sul on vaja sotsiaalmeedia strateegiat. Konkreetseid tegevusi, et leida pidevalt uusi kliente, aga olla oluline ka praegustele jälgijatele. Loe kindlasti minu blogi, kirjutan sinna ikka ja jälle erinevatel teemadel nagu sotsiaalmeedia ABC ja Facebooki reklaamikampaaniatest.

Sotsiaalmeedia spetsialistina olengi selles sulle abiks. Töötan just alustavate ja juba tegutsevate väike-ettevõtetega. Sest ma tean kui mahukas võib olla sotsiaalmeedia haldus ja kui palju väärtuslikku aega see põhitegevuselt ära võtab. Sul on tiim juhtida, tooteid tellida, kontor ja muu tehnika hallata. Kui siia lisada veel sotsiaalmeedia, reklaam, analüüsid jne. jne. Neid kontosid on ju niipalju. Koguaeg, midagi plingib või säutsub – juhib su fookuse tootearenduselt eemale.

Kõik see ei mahu sinu päevakavasse? Siis jääb kogu sotsiaalmeedia potentsiaal sul kasutamata. Ära tee seda ka poolikult. Tegid ettevõtte Facebooki lehe ja edasi? Läbimõeldud strateegia abil saavutad paremaid tulemusi, näed sotsiaalmeedia kanalites atraktiivne välja ja saad tegeleda sellega, mis on sulle oluline. Mina saan sind selles aidata ja sina saad teha, mida armastad.

Vali spetsialist, kes pühendub sinu edule!

Sotsiaalmeedia haldus tähendab sisuloomet, reklaamikampaaniate koostamist, veebihaldust, SEO nippide tundmist ja Google teenuste haldamist ning analüüsimist.
Oma teekonnal digiturunduseni mõistsin, et kõik on seotud – sotsiaalmeedia, sinu koduleht ja SEO. Väikesed osad annavad kokku tervikliku digiturunduse.

Kui saad tundma oma klienti, tead tema otsikavatsusi, siis oled esimeste seas, keda ta näeb. Neid ja teisi SEO ehk otsimootori optimeerimise nippe jagan ka sulle hea meelega. Edukaim koolitaja selles valdkonnas on Priit Kallas ja tema Dreamgrow lehelt olen õppinud väga palju. Pea meeles, uuringute kohaselt on vaja keskmiselt 22 kontaktpunkti sinu brändi ja võimaliku kliendi vahel, et toimuks ostu sooritamine. Seega on loomulik, et sinuni jõutakse võib-olla alles järgmisel kvartalil või isegi aastal. Tänu analüüsile ja õigesti seadistatud kampaaniatele saad sa kätte kõik need kliendid, mistahes otsustamise faasis nad ka poleks.

Sisuhaldusega olen tegelenud üle viie aasta. Tänu Nullist.ee sotsiaalmeedia meistriklassi koolitusele oskan koostada veel atraktiivsemaid sisutekste ning koostada tulemusi toovaid reklaamikampaaniaid. Sotsiaalmeedias, samuti Google’s on nii palju võimalusi, mis lausa soosib ettevõtlust. Ja minu eesmärk on sinule seal edu saavutada!

Mina Polski Fiat'i sisse istumas. See on väga väike auto, aga kuidagi ma mahtusin.